Obchodní podmínky

Zboží, které si vyberete z mojí nabídky, či si vymyslíte cokoliv, co není v nabídce (a budu schopna ho ušít) je nutné se buď telefonicky nebo e-mailem se mnou domluvit na zhotovení, výběru materiálu, barvy, velikosti, zhotovení a dodání zboží.

Dodací lhůta

Dodací lhůta záleží dle velikosti objednaného zboží, či složitosti zhotovení, tudíž je možné ušít zboží do druhého dne nebo také můžete čekat až 4 týdny, záleží na počtu objednávek.

Platba objednávky

Poté, co bude výrobek zhotoven, dostanete o tomto zprávu e-mailem. Částku za zboží + poštovné (dle tarifu ČP) odešlete předem na účet vedený u Komerční banky, č. 27-3756520237/0100. Poté, co bude celková částka připsána na účet, balíček do 3 pracovních dnů odesílám (obvykle však ihned druhý den).

Zboží je zasíláno Českou poštou, poštovné účtuji dle tarifu České pošty. Poštovné si můžete si vybrat buď doporučeně nebo obyčejně, ale za případné nedoručení zásilky neručím. Balíček zasílám v recyklovatelném domovním odpadu jako jsou použité papíry, igelitové tašky apod. Pokud si vyberete zaslat zboží v podobě balíčku - krabičky, onen obal vám bude naúčtován.

Reklamace a záruka

Paragon, který obdržíte spolu se zbožím, slouží zároveň jako záruční list. Záruční lhůta je 24 měsíců ode dne vystavení paragonu.

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé činností a úkony třetích stran a kupujícího. Doporučuji zboží překontrolovat bezprostředně po převzetí přímo na poště, kde lze případné vady okamžitě reklamovat.

Poškozené zboží od přepravce a zboží se zjevnými vadami, které nastaly při přepravě, nepřebírejte!!! Pouze tak lze uplatnit reklamaci na přepravné. Po převzetí zboží v poškozeném obalu přepravcem nelze brát na pozdější reklamace zřetel, prodávající nenese odpovědnost za poškození zboží během přepravy.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a nevztahuje se na nesprávné použití výrobku. Reklamaci nelze uplatnit při běžném opotřebení výrobku, při nesprávném použití výrobku, při poškození výrobku, zaviněném nesprávným skladováním .

Záruční lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, při platbě předem na účet dnem zaslání zboží prodávajícím. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne převzetí předmětu reklamace. O výsledku reklamace budete vyrozuměni e-mailem.

Tím, že se jedná o dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, nevztahuje se na něj tedy 14 denní zákonná možnost odstoupení od smlouvy stanovená ust. §53 Občanského zákoníku, pokud se nedomluvíme jinak.

Postup při reklamaci

při zjištění vady zboží mě prosím kontaktujte na email vera.sommova@seznam.cz a nebo telefon 777 516 000 . Popište vadu a já se vám budu snažit s reklamací vyhovět. Máte právo na bezplatné, včasné a řádné odstranění vady výrobku. Výrobek nesmí být nikterak porušen či znehodnocen, jinak není možné takové zboží vrátit prodávajícímu zpět, zboží se stává dále neprodejným. Přiložte prosím mnou vystavený doklad a zboží zašlete zpět v pevném (ideálně originálním) obalu.

web design Matyáš Kopp